Marketinški trik preokrenuo industriju mode

Dvodelni kupaći kostim danas je nezaobilazan na plažama, ali nije uvek tako bilo. Njegovoj masovnoj primeni doprinela je upravo - atomska bomba!

Sve do početka pedesetih godina prošlog veka, na kupalištima širom sveta žene su nosile isključivo jednodelne kupaće kostime i bilo je nezamislivo da se pojave u javnosti sa otkrivenim stomakom.

Francuski automobilski inženjer Luj Rear je 1946. godine u Parizu predstavio dvodelni kupaći kostim, koji je nazvao bikini. Naziv je dao po ostrvu Bikini u okviru Maršalskih ostrva, na kojem su Sjedinjene Američke Države izvršile prvu probu atomske bombe.

Naime, Rear je samo iskoristio tadašnju štampu koja je na naslovnim stranama donosila velike naslove o Bikini bombi, što mu je poslužilo kao marketinški trik. Za samo nekoliko godina, čitava modna industrija okrenula se njegovom konceptu.

Autor: redportal.rs