Da li ste planirali da pokrenete svoj biznis? Da li ste pokrenuli svoj biznis, a niste prisutni onlajn? Da li ste skeptični kada je internet poslovanje u pitanju?
Društvene mreže i internet su danas preko potrebni. Sve više poslovanja se obavlja preko interneta i to u značajnoj meri pomaže da se ostvari veća zarada, da se poveća prepoznatljivost brenda, pa i da se ispune svi ostali ciljevi.
Glavnih 8 društvenih mreža na koje biste morali da obratite pažnju su:
1. Fejsbuk - za 2 godine zabeležio je skok od oko 430 miliona korisnika, što je u procentima oko 19%. Prosečno vreme provedeno na ovoj mreži u toku jednog dana je 10 minuta. Čak 60% korisnika svih društvenih mreža je na Fejsbuku, dok je oko 80 miliona malih preduzeća na ovoj mreži.
Clubhouse - ubica Fejsbuka
2. Instagram - od 2019. do 2021. godine na Instagram je došlo novih 160.000.000 korisnika (16%). Od ukupnog broja korisnika, njih 62% se uloguje bar jednom dnevno, dok se na mesečnom nivou beleži oko 130.000.000 klikova na reklame.
3. TikTok - procentualno beleži najveći rast u poslednje 2 godine (38%). Prosečan korisnik potroši čak 52 minuta dnevno na ovoj aplikaciji, dok je ukupno skinuta na App Store i Google Play platformama 2 milijarde puta.
4. Pinterest - ova mreža ima nešto manje od 450 miliona korisnika, a 1/3 od tog broja koristi Pinterest da bi pratila kompanije. Čak 70% korisnika su pripadnice ženskog pola.
5. Reddit - na ovoj društvenoj mreži se beleži 1,4 milijarde pregleda videa svakog meseca, dok je 50% ukupnog broja korisnika iz Sjedinjenih Država. Od Amerikanaca koji koriste Reddit, čak 25% njih ima između 25 i 29 godina.
6. Tviter - velika većina korisnika ove aplikacije ima između 35 i 65 godina (63%), a u toku jednog dana se ispiše toliko tvitova da bi bilo dovoljno da se ispuni oko 10.000.000 stranica knjige. Ukoliko planirate ovde da pokrenete kampanju, istraživanja navode da ima 10x više interakcija na tvitovima gde je ubačen i video materijal.
7. Linkedin - prosečna zarada korisnika ove mreže na globalnom nivou je 46.000 dolara godišnje. U svakoj sekundi se konkuriše 55 puta za posao, dok polovina korisnika ima više ili visoko obrazovanje.
8. Snepčet - na ovu mrežu korisnici ulaze oko 30 puta dnevno i predstavlja izuzetno populernu aplikaciju među mlađom populacijom. U toku jedno dana, napravi se oko 4 milijarde "snepova".
Nova društvena mreža osvaja svet! 📲
Otvorena PRVA DRUŠTVENA MREŽA ZA PSE 😮
Autor: redportal.rs