🎶 Studija iz 2015. koju je sproveo Ajai Kalia, sastavljena na osnovu podataka o slušanju sa Spotifi-a i Echo-a, pokazala je da je trend koji se ponavlja kod ljudi u ranim 30-im godinama „zamrzavanje ukusa“ muzike koju vole. Kada dođete do tog slatkog mesta gde se predajete punom odraslom dobu, mnogo je veća verovatnoća da ćete jednostavno odustati od traženja nove muzike.
- Prvo, slušaoci otkrivaju manje poznate muzičke žanrove koje nisu čuli na FM radiju kao rani tinejdžeri, od umetnika nižeg ranga popularnosti - objašnjava Kalija o formiranju vaših ukusa.
- Drugo, slušaoci se vraćaju muzici koja je bila popularna kada su oni postajali punoletni — ali koja je od tada postepeno nestala iz popularnosti. Otprilike oko 33 godine stvari počinju da izgledaju više stagnirajuće. - dodaje Kalija.
Ko će biti MVP ABA lige? 🏀
Autor: redportal.rs