Pad saobraćaja je znak da privlačnost četbotova kao tehnološke inovacije polako jenjava

Čet Džipiti, jedan od najpopularnijih chatbotova koji je lansiran prošlog novembra, zabeležio je mesečni pad posetilaca i saobraćaja na svojoj veb stranici u junu po prvi put od lansiranja, izvestila je u sredu analitička kompanija SimilarVeb.

Saobraćaj ka veb stranici Čet Džipiti u junu smanjen za 9,7 odsto u odnosu na maj. Vreme koje posetioci provode na sajtu je takođe smanjeno za 8,5 odsto, pokazali su podaci.

Pad saobraćaja je znak da privlačnost četbotova kao tehnološke inovacije polako jenjava, rekao je Dejvid Kar, analitičar SimilarVeb-a, dok je Riši Jaluria iz RBC Capital Markets objasnio da podaci ukazuju na veću potražnju za generativnom AI sa stvarnom inteligencijom. vremenske informacije o vremenu.

Čet Džipiti je pionir u upotrebi generativne veštačke inteligencije u svakodnevnim zadacima, od pisanja do programiranja, i dostigao je 100 miliona aktivnih korisnika mesečno u januaru, dva meseca nakon lansiranja.

To je najbrže rastuća aplikacija i sada ima više od 1,5 milijardi poseta mesečno, što je čini jednom od 20 najposećenijih veb lokacija na svetu. Nekoliko konkurenata Chatzipiti-u, uključujući Gugleovog Bard ćettbota, pokrenuto je u poslednjih nekoliko meseci.

OpenAI je takođe u maju objavio aplikaciju Čet Džipiti na iOS-u, što bi moglo da smanji saobraćaj sa njegove veb stranice. Neki takođe povezuju promenu u upotrebi sa letnjim raspustom u školama, jer sve manje učenika traži pomoć za domaće zadatke.

Četbot je preuzet više od 17 miliona puta na iOS širom sveta do 4. jula, navodi data.ai. Nedavno usporavanje rasta može pomoći u kontroli troškova pokretanja Čet Džipitia, koji zahteva intenzivnu računarsku snagu da odgovori na upite. Sem Altman, izvršni direktor OpenAI, opisao je troškove vođenja usluga kao „izazovne“.

Čet Džipiti je besplatan za korišćenje, ali takođe nudi premium pretplatu, gde korisnici mogu da plate 20 dolara mesečno za pristup naprednijem OpenAI modelu, Jipiti 4. Prema poslednjim procenama IipitData, oko 1,5 miliona ljudi se prijavilo za pretplatu u SAD. OpenAI je ove godine predvideo prihod od 200 miliona dolara.

Autor: redportal.rs