Mark Zakerberg želi da razvije virtuelne novčiće, nazvane Zuck bucks, za korisnike Fejsbuka i Instagrama kao deo skupa proizvoda dizajniranih da smanje oslanjanje njegovih reklamnih platformi na budući meta-univerzum.
Fejsbukova matična kompanija Meta nastoji da razvije niz virtuelnih proizvoda – uključujući digitalne tokene i "proizvođače novčića"– kako bi diverzifikovao prihod i revitalizovao svoju rastuću bazu kupaca, koja se sve više okreće novijim rivalima kao što je TikTok.
Dok Meta ostaje dominantan dobavljač društvenih medija – njen prihod je porastao za 37% na 118 milijardi dolara u 2021. godini, nakon što je dostigao 4,9 milijardi mesečno aktivnih korisnika na Fejsbuku i Instagramu – TikTok je takođe izgradio ogroman posao bez ikakvih reklama.
Meta, koji se pokazao kao "lopov" uspešnih proizvoda koje su predstavili rivali kao što je Snepshot, sada istražuje načine da unapredi svoju korisničku bazu, navodi Fajnenšel tajms, koji je prvi objavio priču.
Proizvodi koji se razmatraju uključuju "društvene tokene" ili "žetone reputacije", koji se mogu koristiti kao nagrade za korisnike. Takođe se razmatraju "kovanice za kreatore" koje bi mogli da koriste influenseri na Instagramu.
Inicijativa, koju predvodi finansijski ogranak Fejsbuka Meta Financial Technologies, prati nesrećni napad kompanije u pokušaju da stvori globalnu kriptovalutu, projekat prvobitno nazvan Libra, kasnije preimenovan u Diem, koji je napušten ranije ove godine nakon problema sa američkim regulatorima.
Ovo nije bio prvi put da je Fejsbuk pokušao da se preseli u svet virtuelnih finansija.
Godine 2009. pokrenula je Fejsbuk kredite kako bi olakšala kupovinu popularnih igara u to vreme u aplikaciji, kao što je Zinga's FarmVille. Iako uspešan, zatvoren je četiri godine kasnije nakon što je međunarodni rast Fejsbuka izazvao skupe konverzije strane valute.
Povlače se Kinder slatkiši iz Srbije 😲😲😲
Autor: redportal.rs