- Ništa nije nemoguće, ako razbiješ kalup - ovo je bio slogan Chung Ju-yunga, osnivača marke Hyundai.
Chung je bio najstariji od sedmoro dece i od rođenja je bio predodređen da od svojih roditelja preuzme skromnu porodičnu farmu u Asanu, gradu koji trenutno pripada Severnoj Koreji.
Odmalena je bio buntovan i nije mogao da se pomiri da ostatak života provede radeći u polju.
On je više puta bezuspešno pokušavao da napusti svoj dom, a treći put je uspeo da se osamostali 1935. i otputuje tako što je prodao očeve krave.
Nakon što je radio u raznim obrtima, u Seulu 1941. godine otvara vlastitu automehaničarsku radionicu koja ubrzo osvaja kupce svojom brzinom i učinkovitošću.
Već 1947, s početnih 20 radnika, posao je narastao na 70, a onda je Chung Ju-yung napravio još jedan korak i stvorio firmu Hyundai Group, ime koje je nastalo u korejskom jeziku od reči hyun, što znači moderan, i dai , što znači era ili generacija.
Pristup stalnih inovacija i želja za boljom budućnošću od tada su glavna pokretačka snaga brenda.
Konačan podsticaj za korejskog proizvođača došao je 1967. s osnivanjem Hyundai Motor Company i otvaranjem kompanije Ulsan, koja je s vremenom postala najveća na svetu.
Ova kompanija ima proizvodni kapacitet od 1,6 miliona vozila godišnje, a posebnost joj je kontrola celog logističkog lanca.
Chung Ju-yung je pre smrti 2001. godine donirao 1.001 kravu severnokorejskoj državi za borbu protiv gladi.
Osećaj bratstva želeo je preneti i na sam Hyundaijev logo, stilizovano H, koje u svom najnovijem dizajnu takođe sugeriše rukovanje 2 osobe.
IZVOR: IG / hyundai
Autor: redportal.rs