Danas se ovakvi motori uglavnom koriste za motocikle i motorne testere
Američki proizvođač automobila Dženeral motors (GM) podneo je patent za novi tip dvotaktnog motora koji bi mogao da se koristi u hibridnim vozilima.
Razlika između dvotaktnog i četvorotaktnog motora je u broju radnih ciklusa, pošto dvotaktni obavlja usisavanje i kompresiju u jednom taktu, a sagorevanje i izduvavanje u drugom, što znači da se sve dešava dvaput brže, prenosi Špigel.
Dvotaktni motori su nekada korišćeni u automobilima poput trabanta, dok se danas koriste uglavnom u motorima za motocikle i alatima kao što su motorne testere.
pročitajte još
Prodaja DŽENERAL MOTORSA pala 15% u drugom kvartalu 🚗📉
pročitajte još
Porše predstavio hibridnu verziju čuvenog modela 911 🚘✅
pročitajte još
Ferari najavio novi hibridni auto
Autor: Tanjug