Kompanija Apple se sprema da počne da prodaje Vision Pro na tržištima izvan SAD, testirajući da li ovaj uređaj za "mešanu stvarnost" od 3.499 dolara ima širu privlačnost.
Kompanija je poslednjih dana počela da održava sesije obuke i dovela je stotine zaposlenih iz svojih internacionalnih prodavnica u Kupertino u Kaliforniji, kako bi naučili kako da demonstriraju uređaj kupcima, prema ljudima koji su upoznati sa situacijom. Obuka traje čak četiri dana, a kursevi su počeli prošle nedelje, rekli su ljudi koji su tražili da ne budu identifikovani, prenosi Blumberg.
Vision Pro koji meša virtuelni sadržaj sa slikama iz stvarnog sveta koje okružuju korisnika, najveći je Apple novi proizvod poslednjih godina i započeo je ono što je izvršni direktor Tim Kuk nazvao erom prostornog računarstva.
Ali visoka cena Vision Pro i nedostatak ubedljivih aplikacija - zadržali su proizvod nišom.
Širenje van SAD kompaniji Apple daje novu šansu da pridobije fanove. Kompanija planira da prvi put donese Vision Pro na međunarodna tržišta nakon Svetske konferencije za programere početkom sledećeg meseca, rekli su ljudi koji nisu želeli da budu identifikovani, prenosi Telegraf.
Apple je zadržao svoju uobičajenu tajnovitost i nije rekao zaposlenima koji prisustvuju sesijama obuke gde će tačno Vision Pro biti dostupan.
Ali kompanija obučava radnike iz Nemačke, Francuske, Australije, Japana, Južne Koreje, Singapura i Kine, što ukazuje da će te oblasti biti neka od prvih međunarodnih tržišta za ovaj uređaj.Kineski centar za sertifikaciju kvaliteta odobrio je u ponedeljak Vision Pro za prodaju. Njegovo odobrenje je preduslov za prodaju uređaja u zemlji.
Autor: Telegraf