Kreatori sadržaja mogu ostvariti prihode od oglasa koji su pokrenuti kao odgovori na njihove objave, pri čemu su isplate kumulativne

Tviter je zvanično pokrenuo program za deljenje prihoda od oglasa s kreatorima sadržaja. Ova inicijativa, koju je Ilon Mask najavio ranije ove godine, nagrađuje korisnike čiji odgovori na objave generišu oglasnu aktivnost.

Kreatori sadržaja mogu ostvariti prihode od oglasa koji su pokrenuti kao odgovori na njihove objave, pri čemu su isplate kumulativne.

Ipak, da bi korisnici ostvarili pravo na prihode, moraju biti pretplatnici na Tviter Blu ili Verified Organizations sa najmanje pet miliona prikaza objave u poslednja tri meseca. Pored toga, moraju proći ljudsku proveru i pridržavati se smernica kompanije za autore.

Inicijativa je deo nastojanja Tvitera da se pozicionira kao atraktivna platforma za kreatore sadržaja, posebno u vreme kada se suočava sa sve većom konkurencijom, kako piše Telegraf.rs.

Ovaj program je pokrenut otprilike nedelju dana nakon što je Meta predstavila svoju novu platformu Threads, koja je već privukla preko 100 miliona korisnika u prvih pet dana.

Autor: Telegraf.rs