Ponovo na liderskoj poziciji

Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.

Foto: TV Pink Printscreen

Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina i među urbanom populacijom, dok je i do Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom.

Foto: TV Pink Printscreen

Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:

Foto: TV Pink Printscreen

ELITA: Izbor potrčka – 16 odsto ženskog auditorijuma.

ELITA: Pretres nedelje sa Milanom – 20 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 25 odsto ženskog auditorijuma.

Foto: TV Pink Printscreen

Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:

Praktična žena – 14 odsto ženskog auditorijuma.

Foto: TV Pink Printscreen

Premijera – 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 18 odsto ženskog auditorijuma.

Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:

Nacionalni dnevnik je i tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera.

Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik.

Foto: TV Pink Printscreen

Novo jutro – 16 odsto televizijskog auditorijuma.

Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:

Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Fatalna ljubav, Nevina i Osveta.

IZVOR: YT / RTV Pink Official

Autor: pink.rs