Velike naftne kompanije kao što su američke Ekson Mobil (Exxon Mobil) i britanski Šel (Shell) plaćaju milione influenserima i PR kompanijama kako bi ostvarili kontakt sa mlađom generacijom, posebno milenijalcima.
Kako prenosi Biznis insajder, više od 100 influensera je od 2017. godine sarađivalo sa velikim naftnim kompanijama.
- Naftne kompanije nastoje da pridobiju poverenje mlađe generacije - izjavio je zamenik urednika portala DeSmog u Velikoj Britaniji, Sem Brajt.
Prema njegovim rečima, ove firme ne žele samo da promovišu određen proizvod, već i da poprave svoj imidž u očima javnosti.
Poznata influenserka Nora Kapistrano Sangalang, koja ima 1,7 miliona pratilaca na društvenim platformama TikTok i Instagram, je promovisala britanski Šel.
Američka TikTok influnserka Meredit Stil je reklamirala Ekson Mobil, što je moglo da primeti i milion njenih pratilaca.
Šel je udružio snage i sa PR agencijom Edelman koja treba da promeni sliku naftne kompanije u očima mladih.
Kako stoji na sajtu ove PR agencije, Šel želi da se milenijalci emocionalno povežu sa zalaganjem ove kompanije za ekologiju i održivu budućnost.
- Potrebno nam je da milenijalci zaborave na predrasude o velikim naftnim kompanijama i počnu da razmišljaju o Šelu iz drugačije perspektive - navodi agencija Edelman.
Gasprom prekida isporuke danskom Orstedi i Šel enerdžiju
Britanski SHELL izlazi iz poslova u Rusiji 💸
Autor: Tanjug