Šaomi planira da proširi svoju mrežu prodavnica preko sadašnjih 18.000 i sve više sarađuje sa prodavcima telefona kako bi ponudio druge proizvode

Kineski tehnološki gigant Šaomi će se fokusirati na povećanje prodaje u Indiji iz maloprodajnih objekata, nakon što se poslednjih nekoliko godina više fokusirao na onlajn prodaju, rekao je njegov indijski direktor. Kompanija pokušava da oživi prodaju pametnih telefona nakon što su zvanični podaci pokazali da zaostaje za južnokorejskim Samsungom, prenosi Rojters.

Onlajn prodaja u Indiji preko Amazona i Valmartovog Flipkarta porasla je poslednjih godina, pomažući Šaomiju i drugima da se prošire na jedno od najbrže rastućih tržišta na svetu, sa 600 miliona korisnika pametnih telefona.

- Naša pozicija na tržištu van mreže je znatno niža nego na mreži. Oflajn je mesto gde imate druge konkurente koji rade prilično dobro i imaju veći udeo na tržištu - rekao je šef kompanije Šaomi za Indiju Muralikrishnan B.

Samo 34% Šaomijevih jedinica prodaje u Indiji ove godine dolazi iz maloprodajnih objekata, a ostatak preko veb lokacija, koje su dugo bile dominantni generator prodaje. Nasuprot tome, Samsung 57% prodaje ostvaruje u prodavnicama.

Šaomi planira da proširi svoju mrežu prodavnica preko sadašnjih 18.000 i sve više sarađuje sa prodavcima telefona kako bi ponudio druge proizvode, kao što su njihovi televizori ili sigurnosne kamere, gde je Muralikrishnan rekao da je konkurencija manje intenzivna.

Autor: redportal.rs