Troškovi za korisničku podršku su se smanjili za 85 odsto

Indijska kompanija Dukan otpustila je 90 odsto zaposlenih koji rade u oblasti korisničke podrške i zamenila ih veštačkom inteligencijom (AI).

Šef ove firme Sumit Šah je na Tviteru saopštio da je to bila teška, ali apsolutno neophodna odluka, prenosi Bi-Bi-Si.

On se istovremeno pohvalio rezultatima, pošto je AI četbot smanjio vreme za prvi odgovor korisniku sa minut i 44 sekunde na nulu, a problem klijenta se u proseku rešio za tri minuta i 12 sekundi umesto dosadašnjih dva sata i 13 minuta, prenosi Tanjug.

Troškovi za korisničku podršku su se smanjili za 85 odsto, dodao je Šah.

Ova objava je zabeležila 1,7 miliona pregleda na Tviteru i izazvala burnu diskusiju, u kojoj su mnogi kritikovali ovu poslovnu odluku kao bezosećajnu.

Goldman Saks je u martu objavio analizu, po kojoj će razvoj AI ugroziti 300 miliona radnih mesta na celom svetu, podseća Bi-Bi-Si.

Autor: Tanjug