Cilj sprovođenja edukativnih kampanja je podizanje svesti o problemima stradanja u saobraćaju
Cilj sprovođenja edukativnih kampanja je podizanje svesti o problemima stradanja u saobraćaju, odnosno skretanje pažnje javnosti na značaj i mogućnosti unapređenja nivoa bezbednosti saobraćaja.
Edukativnom kampanjom „Ne vozi zaustavnom trakom, ne zaustavljaj život“ JP „Putevi Srbije“ želi da utiče na ponašanje vozača na autoputevima i probudi svest o značaju i upotrebi zaustavne trake.
Kako je saopšteno iz Puteva Srbije, kampanja se sprovodi kako bi se uticalo na ponašanje vozača koji nepropisno koriste zaustavnu traku na autoputu i ima za cilj da promeni njihov način ponašanja kako bi zaustavnu traku oslobodili za kretanje vozila pod rotacijom.
pročitajte još
U novom sazivu Narodne skupštine 15 POSLANIČKIH GRUPA
pročitajte još
Muškarac ZAPALIO ZENI KOSU u autobusu! 😲
Autor: Tanjug AP