Jedan dan za promenu!

U okviru globalnog volonterskog događaja Jedan dan za promenu (eng. One day for a change) vodeća agencija za korisničko iskustvo zasnovano na podacima Merkle organizovala je akciju čišćenja Dunava. Ova akcija organizovana je upravo na Međunarodni dan Dunava i tom prilikom očišćena je dorćolska promenada – Dunavski kej.

- Glavna idejaje da svako od nas zaista može da napravi promenu ☝🏻. Moramo da gledamo u budućnost i da brinemo o generacijama koje dolaze. Ukoliko udruženim snagama krenemo ka plemenitom cilju, onda zaista možemo da napravimo razliku. Hvala svim volonterima koji su dali svoj doprinos ovom projektu - izjavio je Ivan Isailović, izvršni direktor kompanije Merkle.

Dentsu grupacija već 6 godina zaredom, vođena svojom Strategijom društvenog uticaja, organizuje globalni volonterski projekat pod nazivom Jedan dan za promenu. Ove godine, 1. jula Dentsu je proslavio svoj 121. rođendan, pa je u nedelji oko ovog datuma svako tržište u okviru grupe preuzelo sopstvenu lokalnu inicijativu koja je inspirisana glavnom temom ovogodišnjeg događaja Nulti otpad u održivom svetu (eng. Zero Waste In A Sustainable World).

Foto: redportal.rs/Ustupljene fotografije

Grupa volontera iz kompanije Merkle iskoristila je Nedelju promene da ovom prilikom obeleži Međunarodni dan Dunava i očisti Dunavski kej. U ovoj akciji je prikupljeno više desetina kilograma otpada i nekoliko stotina opušaka cigareta, a na kraju akcije simbolično je zasađeno i stablo breze kraj šetališta. Kompanija Merkle je prepoznatljiva po svom društveno odgovornom delovanju, a Jedan dan za promenu je samo jedna u nizu akcija koje ona čini za društvo i okolinu. 

Radeći na ovakvim projektima trudimo se da širimo duh zajedništva i da motivišemo ljude oko sebe da se aktiviraju i uključe u pitanja koja se tiču zaštite životne sredine. Posebno nam je drago što smo za svoju akciju izabrali baš Međunarodni dan Dunava, jer ova reka predstavlja jedan od glavnih simbola našeg grada. Naša kompanija će i u narednim godinama nastaviti da se ponaša društveno odgovorno i da ulaže u projekte za bolju budućnost - zaključio je Isailović.

O AGENCIJI MERKLE

Vodeća agencija za korisničko iskustvo DACH regiona Merkle bavi se upravljanjem korisničkim iskustvom zasnovanim na podacima (CXM). Merkle zapošljava više od 1200 digitalnih stručnjaka u Austriji, Češkoj, Nemačkoj, Portugalu, Srbiji i Švajcarskoj. Od 2014. godine na tržištu Republike Srbije zapošljava timove za Java, NET, PHP i Frontend programske jezike, Salesforce i druge platforme za korisničko iskustvo, kao i timove za dizajn, QA i podatke. Merkle inženjeri razvijaju rešenja za najrazličitijih industrija i partneri su 500 najboljih kompanija u Nemačkoj i Švajcarskoj, uključujući Hansgrohe, Jelmoli, Credit Suisse, Danone, Swiss Life, Schindler, Victorinox, Medela, UBS, Kaufland i Siemens. Merkle je deo međunarodne Dentsu grupacije.

Autor: redportal.rs