Brendovi kompanije Bambi više od pola veka predstavljaju simbol kvaliteta i spadaju u red najvoljenijih

Najpoznatiji brendovi kompanije Bambi, Plazma i Zlatni pek stekli su pravo na korišćenje žiga Čuvarkuća, koji se dodeljuje u okviru projekta Privredne komore Srbije (PKS) Stvarano u Srbiji, saopšteno je iz PKS.

- Plazma je ozbiljan brend koji će doprineti vidljivosti projekta i podstaći druge kompanije da se prijave za žig Čuvarkuća - rekao je predsednik Saveta PKS za dodelu ovog žiga Mihailo Vesović.

Generalni direktor Bambija Dragan Stojković je istakao da su brendovi ove kompanije više od pola veka simbol kvaliteta i spadaju u red najvoljenijih.

- Prestižni žig 'Čuvarkuća' za nas je dodatni dokaz da smo prepoznati i kao kompanija koja brine i o domaćoj privredi i kroz upotrebu domaćih sirovina u proizvodnji, doprinosi da dodatna vrednost ostane u našoj zemlji. Duboko verujemo da će ulaganje u domaće znanje i resurse doprineti tome da 'Čuvarkuća' postane svojevrstan simbol vrhunskih srpskih proizvoda koji mogu biti ozbiljna konkurencija inostranim brendovima - naglasio je on.

Osim proizvoda Bambija, Čuvarkućama su se pridružili i proizvodi kompanije Eko San pod brendom Brodisan namenjeni sanitarnoj i ekološkoj zaštititi.

Eko San je, ističu u PKS, primer domaće kompanije koja poštuje najviše ekološke standarde, a njen marketing menadžer Slobodan Dunđerski je istakao da su u kompaniji ponosni što će njihovu liniju proizvoda za deratizaciju u narednom periodu pratiti žig Čuvarkuća.

pročitajte još

PLAZMA JE SVETINJA 😍

Autor: Tanjug