Nemački proizvođač objavio je u utorak da je prodao milionito elektrifikovano vozilo, kao i da planira da do 2025. ukupno isporuči 2 miliona čisto električnih vozila.
Oko 70% do sada prodatih elektrifikovanih BMW automobila su hibridi, rekao je član uprave Piter Nota na okruglom stolu sa novinarima, dodajući da kompanija veruje da će hibridni modeli i dalje imati važnu ulogu, posebno za kupce kojima punjenje nije lako dostupno.
Kao još jedan važan korak prema održivijoj auto-industriji, čelnik BMW-a istakao je nastavak modernizacije automobila sa pogonom na fosilna goriva. U nastojanju da smanji emisije štetnih gasova, BMW se dugo zalagao za ulaganja u razne napredne tehnologije i nije se fokusirao isključivo na baterijske električne automobile.
Kompanija se inače protivi potpunoj zabrani prodaje vozila koja imaju motore sa unutrašnjim sagorevanjem, što najavljuju mnoge zemlje ali i proizvođači automobila. BMW namerava da do 2030. ostvari cilj da najmanje 50% njegove globalne prodaje čine potpuno električna vozila, ali već je nekoliko puta ponovio da je nedostatak infrastrukture za punjenje glavna prepreka masovnijem prihvatanju električnih vozila.
Prodaja BMW-a u novembru bila je nešto ispod prošlogodišnjeg nivoa, jer nestašica čipova i dalje ograničava ponudu. Uprkos tome, kompanija je uverena da će uspeti da ostvari rast prihoda u odnosu na prošlu godinu.
Autor: redportal.rs