Savremeno doba, ubrzan razvoj digitalne tehnologije kao i društvenih mreža, doprineli su kreiranju novih zanimanja, poslova koji mogu uticati na razvoj karijere uz sigurnu zaradu i pre svega zabavu.
Svedoci smo da je na Instagramu zastupljeno sve više mladih ljudi koji imaju šta da kažu. Deljenjem svoje privatnosti, obaveštavanjem pratilaca o svakodnevnim aktivnostima, iznošenjem stavova o bitnim temama, oni postaju uticajni i značajno doprinose mišljenju ljudi koji ih prate.
Ono što je najzanimljivije je da biti influenser znači biti sam svoj gazda. Na taj način otvara vam se mogućnost za potpunom slobodom i kreativnošću u stvaranju svog imidža, sadržaja koji plasirate i poruke koje šaljete. Takođe, svojim pratiocima se možete javiti sa bilo koje lokacije na kojoj se nalazite. Dovoljno je samo pustiti mašti na volju, biti istrajan i tako će pratioci i firme, sa kojima možete ostvariti saradnju, sami pronaći put do vas.
Za početak, potrebno je da odlučite kojom oblašću ćete se baviti, o čemu ćete pričati, kakav ćete sadržaj kreirati i ono što je najvažnije - kome se obraćate, tačnije koja je vaša ciljna grupa.
Možete postati uticajan jutjuber, tviteraš, onlajn javna ličnost na Instagramu. Većina se odlučuje za Instagram jer donosi najbolje rezultate, naročito ako ste početnik. Takođe, Instagram je najlakša platforma za plasiranje sadržaja koji ne iziskuje mnogo vremena za obradu. Omogućava i lajv uključenje sa pratiocima, bezbroj alata i filtera za fotografije koje Instagram čine jedinstvenim. Jednostavno se koristi, ne zahteva poznavanje rada u Vordpresu, korišćenje programa za montažu itd.
Kako da i vi postanete influenseri?
Odaberite oblast kojom ćete se baviti (putovanja, lajfstajl, moda, hrana, lepota, sport, gejming, zdravlje, fitnes). Pravite kvalitetan sadržaj - objave (post) i Instagram priče (stori) moraju biti isključivo vaši, originalni. Oni predstavljaju ključnu stvar za uspeh koji će moći da se unovči. Objave postavljajte redovno u jednakim vremenskim razmacima - ovo je veoma bitno zbog algoritma koji koristi Instagram.
Najbolje je da svakodnevno objavljujete post i stori sa opisom. Heštegovi su obavezni. Ne treba da pišete ništa predugačko, ali treba da objasnite svaku objavu publici. Dobar hešteg i gvozdena vrata otvara. Takođe, dobro je stavljati i lokaciju, jer ćete uz pomoć nje dodatno privući publiku. Budite aktivni u komunikaciji sa pratiocima, iznosite stavove o aktuelnim temama, delite znanje. Tako ćete stvoriti dobru komunikaciju sa njima i bićete uspešan influenser na duže staze.
Srećno! 🍀
Autor: redportal.rs