Onlajn biznis je nikad veći

Kako COVID-19 mere polako popuštaju, mnogo ljudi zakazuje putovanja i rezerviše hotele onlajn, što odgovara Guglovom marketing biznisu. Zaposleni u Guglu rade od kuće i ne putuju toliko na račun kompanije, što je takođe dobro za biznis.

Tokom prva tri meseca Gugl je uštedeo oko 268 miliona $ na promocijama, putovanjima i zabavi u poređenju sa godinom ranije, najviše zbog posledica COVID-19.

Na godišnjem nivou to bi bilo više od jedne milijarde $. U godišnjem izveštaju je zabeleženo da su marketinški i troškovi promocije pali za 1.4 milijarde $ u 2020. jer je kompanija smanjila potrošnju, pauzirala ili odložila kampanje i naplaćivala isključivo digitalne platforme. Troškovi putovanja su se smanjili za 371 milion $.

Ušteđa je otišla i na zapošljavanje hiljade novih radnika. Iako je prihod skočio za 34 %, troškovi administracije su ostali isti u prva 3 meseca godine.

Gugl je poznat po tome da obezbeđuje zaposlenima masaže, ketering, vikendice za odmaranje i to je sve mnogo uticalo na kulturu rada u Silikonskoj dolini. Većina zaposlenih u Guglu su sada radili od kuće i bez ovih povlastica.

Ipak, Gugl planira da se svi vrate u kancelarije krajem ove godine. Glavni finansijski direktor je rekao da planiraju hibridni model, šireći prostor između zaposlenih kao i da će nastaviti sa investiranjem u nekretnine širom sveta.

Autor: redportal.rs