Kako se približavamo 19. novembru i danu D izlaska igre, počinje i sve više informacija da curi iz CD Project Red-a. Relativno skoro imali smo mogućnost da parimo oči na nov trejler koji guraju RTX 3000 zveri i preview kako zapravo svaka odluka u vašem prelasku igre (ali svaka) utiče na ishod priče i njen tok. Kako smo videli već sam početak igre, odnosno start, određuje ceo kontekst ostatka igre
IZVOR: YT / Cyberpunk 2077 — Official Trailer — The Gig
Priča počinje eksploizvno 😃. Vaš prvi veliki poslić daje kontekst tonu cele priče. U dva minuta upoznali smo se sa Jackie, Dex DeShauwn-om i svojom "misijom". Naravo negde u posliću stvari se izokrenu naglavačke ali mi nemamo pojma ni kad ni kako. Način kako će se to odvijati zavisi isključivo od toga kako vi igrate igru - i TO JE NAJVEĆA LEPOTA CYBERPUNKA 2077. Posle "problemčića" naćićete se na ulici i na samom dnu. Sami, goli i jadni, sa Keanu Rivsom u svojoj glavi ;D. Igra može da počne.
Još jedna glasina koja je kružila tu i tamo jeste da će biti uključen i multiplayer. Na kraju je i sam CD Project Red prelomio, "biće, ali ćemo naknadno dodati" - tek pošto se izbaci malo free DLC-jeva i singleplayer sadržaja. Meni je to sasvim ok. Samo fali da odlože opet za 6 meseci ili godinu dana.... Tako da ukratko, multiplejer 2022. najverovatnije.
Nije na odmet da se prisetimo i gameplay-a koji su izbacili developeri prošle i pretprošle godine. Taman da se pripremimo na ono što nas čeka u krkljancu megapolisa. Prva stvar je first person all the way. Pogled iz prvog lica dominira celokupnom igrom, da bi vam najlakše i najviše dočarao ceo "Night City" i sve te metke i metalne prostetike koje će vam neko bacati u facu ili vi nekome drugom. Naravno to nikako ne znači da je Cyberpunk FPS, naprotiv dijalozi i interakcija sa okolinom savršeno su uklopljeni i finesirani da se prelazi i ne osete. Jedino gde će biti pogleda iz treće perspektive, to će biti u cut-scenama i vožnji po gradu.
E sad, dođosmo do najškakljivijeg dela i ono što svaki PC gamer prvo pita -"hoćel moći da radi kod mene?" Mogu da vas obradujem (donekle) da zahtevnost za takvu open world igru sa toliko interaktivnih delova, NPC-jeva i "allround" efekata i nije baš toliko zahtevna...baš. Još nisu oficijelni statovi ali otprilike će izgledati ovako, za minimum:
CPU: Intel Core i5-4670K 3.4GHz / AMD Ryzen R5 1600.
RAM: 16 GB RAM.HDD: 70 GB of space.
GPU: AMD Radeon RX Vega 64 8GB or NVIDIA GeForce GTX 1070.
OS: Win 10 64.
Direct X: Version 12.
Screen Resolution: 1080p.
Kreiranje lika. Osim klasičnog fizičkog izgleda, tela, lica i ostale kozmetike imaćete i opciju da stavite određene stvari koje će uticati na samu priču (odnosno na percepciju vas u svetu Night City-ja). Što se tiče skill-ova neće biti fiksnih klasa, ali imaćete određeni broj poena koji ćete raspoređivati po želji. Naravno, ni to ništa nije fiksno jer ovo ne bi bio Cyberpunk da ne možete usput da instalirate pola kile neuralnih implanata u lobanju, zajedno sa 200 grama augmentacija u kičmi itd.
Na kraju bilo bi sramno završiti a ne reći reč dve o onome što će zaokruživati sve - Night City. Zamišljen na pola puta između San Franciska i Los Anđelesa, sa 6 distrikta, koji pokrivaju sve od apsolutne bede do prljavog bogatstva. Na samom vrhu je Centar gde su sve korporacije i najfensi centri moći,a na dijametralno drugoj strani je Pacifika-zapušten i polunapušten deo grada koji kontrolišu bande. Između je sve što može da vam padne na pamet - od industrijskih zona pa sve do predgrađa sa razglednica. Živ grad, sa živim ljudima. Čisto da znate, nije samo važna veličina "u širinu" distrikta, već i "u visinu". Samo zamislite Tornjeve iz "Petog elementa" i sve vam je jasno.
I ne zaboravite, još samo 2 meseca.
Autor: redportal.rs