Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić rekao je danas da su digitalne političke kampanje postale pravilo i realnost, kao i da donose prednost političarima koji ih koriste, jer omogućavaju da se poruke prenesu većem broju ljudi u odnosu na klasične medije.
Vesić je istakao i da je, pored kampanja, nezaobilazan i direktan kontakt sa građanima, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Digitalne političke kampanje su postale realnost. Prva prava takva kampanja koja je uticala na rezultat izbora bila je kampanja Baraka Obame 2008. godine, a druga Donalda Trampa iz 2016. godine. I donela im je pobede.
Vesić je nedavno izdao udžbenik o digitalnom političkom marketingu.
On je ukazao da su i Obama i Tramp morali da se bore protiv mejnstrim medija, budući da nisu uz sebe imali glavne američke medijske kuće. 📺
Obama se borio protiv Hilari Klinton u stranci, a porodica Klinton koja vlada demokratama, je miljenik mejnstrim medija. Njemu je odlazak na društvene mreže bio način da preživi i pobedi jer je u klasičnim medijima bio autsajder.
ЗНАЊЕ ЈЕ МОЋ
— Горан Весић (@sicveO11) 30. август 2024.
Кренуо сам на сусрет са полазницима Академије младих лидера Фондације за српски народ и државу којима ћу вечерас да одржим предавање.
Почаствован сам јер имам ту част да пренесем знање младим лидерима Српске напредне странке (@sns_srbija). Поносан сам јер сам члан… pic.twitter.com/tDVDttkfYi
IZVOR: X / @sicveO11
Autor: tanjug.rs