U svom poslednjem intervjuu Megan Markl je otkrila da je skoro dodala novi brend svom rastućem investicionom portfoliu i u pitanju je brend koji je našla na internetu dok je obavljala onlajn kupovinu i koji već sada ostvaruje veliki uspeh.
Vojvotkinja Saseksa i glumica ulaže u kompanije koje vode žene i mala preduzeća koja su na samom startu.
U intervjuu za The New York Times, Megan se otvorila povodom svoje poslednje investicije - kompanija Cesta Collective. Kompanija se bavi izradom torbica, a Megan je dodala da je naučila da izborom svog autfita može da napravi promenu.
- Provodim dosta vremena guglajući, tražeči brendove. Kada su ljudi na mrežama, oni traže stvari ili čitaju stvari, a ja pokušavam da pronađem sjajne nove diazjnere, i to na različitim lokacijama - dodaje Megan.
Ona je u intervju rekla da je "2017. godine shvatila koliko je pažnje privukla svojim modnim izborima, što je dovelo do toga da ona želi da nastavi da pomaže manjim brendovima".
Podsećamo, ubrzo nakon veridbe sa princom Harijem, Megan je nosila Strathberry torbu na prvoj kraljevskoj veridbi i torba je rasprodata za 11 minuta.
Njen uticaj je pomogao brendu da proširi svoju radnu snagu i "promenio sve u smislu načina na koji sam tada gledala sastavljanje autfita":
- Vreme kada sam znala da sam pod reflektorom celog sveta i da će pažnja biti posvećena svakom detalju šta bih mogla ili šta ne bih mogla da obučem, šta ne moram da nosim, onda sam počela da podržavam male dizajnere sa kojima imam zaista sjajna prijateljstva, kao i manje brendove u nadolazećim godinama koji nisu dobili pažnju koju bi trebalo".
Avganistan pogodio JAK ZEMLJOTRES 📍❗❗
Stranci povređeni u tuči u Splitu 😮😮
Dženifer Lopez UZNEMIRENA i RAZOČARANA u Bena Afleka 💔
Đoković i Kirjos NASMEJALI PUBLIKU na US OPEN-u 🎾😂
Autor: redportal.rs