Danas nemoguće baviti se uspešno javnim poslom ili voditi kampanje bez rada na društvenim mrežama, ističe Vesić ☝🏻

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić objavio je udžbenik o digitalnom političkom marketingu, odnosno političkim kampanjama na društvenim mrežama.

Koautori udžbenika su Miha Marič i Goran Arsenijević, profesori Univerziteta u Mariboru, a izdavač je britanska kuća Pirson. 🎓 Udžbenik ima srpsko i slovenačko izdanje.

Vesić je istakao da je udžbenik zasnovan sa primerima sa njegovih društvenih mreža tokom kampanja:

Kao što sam bio među prvim političarima u ovom delu Evrope koji su se okrenuli društvenim mrežama, a među prvima sam otvorio svoj Tik-tok nalog, pre četiri godine, logičan sled bila je knjiga, koja je tokom samog nastajanja zapravo postala udžbenik. 📖 Sadrži mnogo primera iz onoga što ja radim. Vremena se menjaju i danas ljudi najviše vremena provode na društvenim mrežama, pa ako želite da se bavite javnim poslom morate da komunicirate sa ljudima i da plasirate vaše političke poruke tamo gde se oni nalaze.

On je dodao i da je danas nemoguće baviti se uspešno javnim poslom ili voditi kampanje bez rada na društvenim mrežama. 🖥️

IZVOR: X / @sicveO11

Autor: redportal.rs