Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić objavio je udžbenik o digitalnom političkom marketingu, odnosno političkim kampanjama na društvenim mrežama.
Koautori udžbenika su Miha Marič i Goran Arsenijević, profesori Univerziteta u Mariboru, a izdavač je britanska kuća Pirson. 🎓 Udžbenik ima srpsko i slovenačko izdanje.
Vesić je istakao da je udžbenik zasnovan sa primerima sa njegovih društvenih mreža tokom kampanja:
Kao što sam bio među prvim političarima u ovom delu Evrope koji su se okrenuli društvenim mrežama, a među prvima sam otvorio svoj Tik-tok nalog, pre četiri godine, logičan sled bila je knjiga, koja je tokom samog nastajanja zapravo postala udžbenik. 📖 Sadrži mnogo primera iz onoga što ja radim. Vremena se menjaju i danas ljudi najviše vremena provode na društvenim mrežama, pa ako želite da se bavite javnim poslom morate da komunicirate sa ljudima i da plasirate vaše političke poruke tamo gde se oni nalaze.
On je dodao i da je danas nemoguće baviti se uspešno javnim poslom ili voditi kampanje bez rada na društvenim mrežama. 🖥️
ИСПУЊЕН ЈОШ ЈЕДАН ЛИЧНИ ЦИЉ - ОБЈАВИО САМ УЏБЕНИК!
— Горан Весић (@sicveO11) 19. август 2024.
Заједно са професорима Универзитета у Марибору Михом Маричем и Гораном Арсенијевићем објавио сам у Великој Британији уџбеник о политичким кампањама на друштвеним мрежама који има своје српско и словеначко издање. Уџбеник је… pic.twitter.com/r5rjAoUZw0
IZVOR: X / @sicveO11
Vesić: Projekat ČISTA SRBIJA vredan 3,5 milijardi evra 🤗
Autor: redportal.rs