Sve u cilju da bude odvažniji i upečatljiviji.

Meta je objavila da je osvežila logo za društvenu mrežu Fejsbuk. Naime, nove promene uključuju tamniju nijansu plave i sitne prepravke na malom slovu "f".

Ove promene su deo strategije za "osvežavanje dizajna Fejsbuk logotipa, čineći ga odvažnijim i upečatljivijim." Kompanija naglašava da je tamnija plava boja odabrana kako bi se "f" više istaklo, a dizajn učinio "vizuelno dostupnijim".

Pored promjena na logotipu, Meta je ažurirala i natpis Fejsbuka.

- Koristili smo naš prilagođeni font, Facebook Sans, da redizajniramo natpis i logotip, kako bismo postigli konzistentnost i poboljšali ukupnu čitljivost na platformi - ističe Meta.

Takođe, ažurirana je i paleta boja, kao i dizajn Reakcija na platformi. Meta napominje da su nove boje dizajnirane tako da omoguće "veći emotivni odziv" i da se prilagode "raznim potrebama korisnika".

Ovo je samo prva faza u nizu promena koje Meta planira u okviru obnove vizuelnog identiteta Fejsbuka.

Autor: redportal.rs