Fokus na jednostavnosti i brzini 🧐

Ako su vas do sada nervirale reklame u aplikacijama i na veb-stranicama, spremite se za budućnost. 🧐

Platforme sve više dozvoljavaju marketinškim firmama da koriste sve njihove podatke kako bi kreirale AI generisane reklame i oglase, koje posebno ciljaju individualne korisnike. 🤳🏼

Sajt Digiday izveštava da je među njima i TikTok Smart+, koji se takmiči sa sličnim rešenjima kompanija Meta i Google. 🧐

Oglašivači mogu da omoguće da TikTok-ov AI upravlja neophodnim i komplikovanim zadacima – kreiranje i isporuka reklama kako bi se pokrenuli razgovori ili preuzimale aplikacije.

Fokus je na jednostavnost i brzinu, tako da više nema dugog perioda nagađanja i neprekidnog A/B testiranja.

Kaže Adolfo Fernandez – globalni direktor TikTok-a za strategiju proizvoda i operacije, trgovinu, prenosi B92.

Autor: b92.net