Ubeđeni smo da ste proteklih godina videli reklamne kampanje za M&M bombone, koje su kod nas postale nekako najprepoznatljivije po onom Znači, zato si me ujedala? 😄. Ipak, i van aluzija na prevare partnera, ove bombonice su, svaka za sebe, dobile svoje karaktere, a u proteklom periodu su se najviše izmenile - zelena i braon bombonica.
Naime, iako su sve bombone u sve većoj meri pratile izgled i ekspresije određenih tipova ličnosti, ove, ženske bombone su prošle kroz veći stepen promena.
Tako je zelena bombonica dobila duže trepavice i fensi čizmice (u zadnje vreme je krenula da nosi patike), čime predstavlja neku vrstu urbane šmizle, dok je braon bombonica postala prava poslovna žena - budući da nosi naočare i elegantne štikle.
For #InternationalWomensDay we want to hear from you. Show that you are #HereToBeHeard by adding your voice to our global study about how women can reach their Full Potential. https://t.co/W0W2rGEgNf
— M&M'S (@mmschocolate) 08. март 2021.
M&M'S is proudly part of @MarsGlobal. #TomorrowStartsToday #ProudlyMars pic.twitter.com/huRwIwifve
IZVOR: TW / @mmschocolate
Zanimljivo, na samom početku je odnos ove 2 bombone bio predstavljen kao suparnički, ali su tokom prošle godine postale prijateljice koje se međusobno podržavaju.
Kako kažu iz kompanije Mars, koja i proizvodi ove bombone, do ovakvih rešenja su došli nakon detaljnog novog proučavanja tržišta. Zapravo, rezultati istraživanja su pokazali da je želja sve većeg broja ljudi da se osete kao deo jedne veće zajednice, odnosno, da osete zajedništvo, iako pripadaju različitim grupama.
Takođe, narandžasta bombona, koja je viđena kao najanksioznija, takođe je pretrpela neke izmene, tako da je tokom prošle godine postala nešto opuštenija, jer je konačno uspela da prihvati sebe. 😄 Ova bombona se inače smatra i kao najverniji reprezent generacije Z.
Friends like Red know what you really need. Pick a pack out for your friends at https://t.co/wYiv4A2oa9. pic.twitter.com/459d9ZKqmE
— M&M'S (@mmschocolate) 26. фебруар 2021.
IZVOR: TW / @mmschocolate
- Brend M&M je već duže vreme privržen u stvaranju raznolike vrste zabave za sve, i ova svrha služi još konkretnijoj vrsti privrženosti onome što smo oduvek smatrali za cilj našeg brenda, a to je da svi imaju pravo da uživaju u trenucima zadovoljstva i sreće, budući da je zabava nešto kroz što se može lako dobiti osećaj pripadnosti - rekla je Ketrin Slajt, generalni direktor za razvoj u Marsu.
Ukoliko ste obožavaoci ove poslastice, sad svakako o karakterima koji predstavljaju svaku od ovih bombonama - znate malo više. Samo ne morate varati svoje partnere i jesti ih sami, ne preporučujemo. 😄
IZVOR: YT / WARTUN
Napitak protiv prehlade sa NEGRO BOMBONAMA 😍
Insekt gumene bombone uskoro u supermarketima 🦗
Jeste li pevali avione baci nam bombone? 🤔🍬
Autor: redportal.rs