Glumica pokazala da uvek može da ima izazovne fotografije

Slavna glumica i bivši foto model Bruk Šilds je zapratila trend svlačenja u bikini poznatih žena u srednjim godinama, a koji su početkom godine započele Elizabet Harli i Selma Hajek. To je izvela tako što je na svom Instagram profilu prekjuče objavila svoju fotografiju u jednodelnom žutom kupaćem kostimu, a objava je za rekordno vreme dobila preko 40.000 lajkova.

Zanimljivo je da ju je među prvima prokomentarisala autorka Seksa i grada Kendejs Bušnel, napisavši da izgleda apsolutno neverovatno. 😊

Mnogi su radosno reagovali na ovu fotografiju budući da se glumica dugo oporavljala od operacije kolena koju je imala još početkom 2018. godine, a na šta je bila prinuđena budući da praktično nije osećala nožne prste.

Inače, njena objava dolazi neposredno nakon što je konačno progovorila o kampanji koju je radila za modnu kuću Kelvin Klajn još 1980. godine, koja je i jeste učinila poznatom,

Foto: Calvin Klein/NZ

Naime, glavno geslo tadašnje kampanje glasilo je Je l' znate šta stoji i mojih Kalvina? Ništa. Ovo je protumačeno kao seksualizacija maloletne osobe (Šildsova je tad imala svega 15 godina) a javnost je izuzetno neprijatno reagovala i na kampanju, ali i na nju lično. Međutim, ona danas kaže da joj tada praktično ništa nije bilo jasno.

- Nisam bila u zemlji kada je kampanja počela, ali kad sam se vratila bila sa iznenađena negativnim reakcijama i vešću da su reklame zabranjene u Kanadi. Geslo je bilo jedno retoričko pitanje, a bila sam naivna i nisam mislila o svim značenjima koje može da ima. Nisam uopšte o tome razmišljala na seksualan način, rekla bih isto i za svoju sestru, da ništa ne može da stoji između nas dve - rekla je Šildsova nedavno.

Kako je objasnila, u tom periodu je imala niz intervjua u kojima je pojašnjavala da se radilo samo o geslu koje je trebalo da ukaže na kvalitet brenda, ali je naglasila da posebno pamti intervju sa novinarkom Barbarom Voters, koja joj je, tako maloletnoj, postavljala niz neprijatnih pitanja, koja su čak zalazila u interesovanje da li je imala seksualna iskustva.

- Taj intervju nije imao veze sa novinarstvom. Praktično je bio kriminal. Izaziva mi bes i danas - istakla je Šildsova.

Ipak, sticaj okolnosti je hteo da baš ova kampanja bude jedna od najuspešnijih u istoriji ove modne kuće, ali i najuspešnijih i inače, tako da se pokazalo da je ponekad zaista i negativna slika u medijima - pozitivna slika u medijima. 😊

Ako je i to dovelo do toga da i danas izgleda ovako dobro, onda svakako nema mesta za ljutnju. Zar ne? 🤔

View this post on Instagram

A post shared by Brooke Shields (@brookeshields)

IZVOR: IG / @brookeshields

Autor: redportal.rs