Uskoro sledi praznik Noć veštica gde je poenta biti mračan, misteriozan i strašan. Mnoge kompanije upravo vole da se bave tematikom praznika kako bi svoj proizvod plasirali bolje i kako bi bio dopadljiv potrošačima ali ovog puta je reklama koju je Tviks sponzorisao izazvala veliku kontroverzu.
Tviks je u ovoj reklami hteo da promoviše društvenu poruku da i dečaci mogu da nose ženske haljine ili odeću i da to po njima ne treba osuđivati, sve u tematici Noć veštica.
Dečaku koji nosi žensku haljinu u spotu pomaže dadilja kako bi ga ohrabrila i zaštitila od druge dece koja ga ismevaju zbog haljine, samo što u samoj reklami dete koje ga ismeva potpuno oduva jak vetar i više se nikad ne pojavi dok dadilja i dečak u ženskoj haljini pobegnu sa lica mesta. Zbog čega su mnogi komentari, pre svega n Tviteru, bili usmereni na to da kompanija implicira na nasilje ili čak i ubistvo dece.
Celu reklamu možete pogledati u tvitu ispod. 👇🏻
Something wicked this way comes.
— Freeform's 31 Nights of Halloween (@31Nights) 11. октобар 2021.
A magical friend arrives in The New Nanny, the next installment of Bite Size Halloween, sponsored by @twix. pic.twitter.com/ABVXT0TCaD
IZVOR: TW / @31Nights
Kompanije se sve češće upuštaju u tabu teme sa porukom kako bi plasirali neku poruku i time pridobili nove potrošače ili proširili svoju reklamu na talasu kontroverze. Mada ovog puta je većinska reakcija bila vrlo negativna iako su možda namere bile čiste.
Vatikan NAPRASNO OTKAZAO prenos Bajdenove posete papi
Adolf HITLER dobio KOVID PROPUSNICU 😮🤨
Bečić: Rekonstrukcija vlade nema alternativu
Autor: redportal.rs