On je rekao da je u pružanju televizijskih usluga rast prihoda u odnosu na isti period prošle godine 64 odsto

Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić, iskazao je izuzetno zadovoljstvo rezultatima poslovanja te kompanije u prvih pola godine i istakao da je zabeležen dalji rast prihoda i dobiti.

Za TV Bloomberg Adria, Lučić je rekao da je u pružanju televizijskih usluga rast prihoda u odnosu na isti period prošle godine 64 odsto, a u internet uslugama rast je 34 odsto.

Lučić je rekao da je rast napravljen usled povećanja broja korisnika, ali i zbog spajanja svih manjih kablovskih operatera pod jedan krov.

Naveo je i da je rast prihoda u mobilnoj telefoniji 10 odsto.

- Sve ovo je doprinelo da ukupan rast prihoda Telekoma Srbija u ovoj godini u odnosu na prošlu bude veći od 17 odsto. Sada je jasno da će se ostvariti cilj koji smo sebi postavili da Telekom na tržištu Srbije prvi put u istoriji ima godišnji prihod veći od milijardu evra, a van Srbije veći od 500 miliona evra - rekao je Lučić.

On je naveo da je EBITDA Telekoma porasla za više od 30 odsto i ocenio da to govori da prihodi rastu brže nego troškovi.

Naglasio je kao ključno da je najveći investicioni ciklus Telekoma već realizovan.

Tu je naveo preuzimanje malih operatera širom Srbije, izgradnju optičke mreže kakve nema u regionu, kupovinu najboljih sportskih sadržaja.

Lučić je ocenio da kompaniji više nisu potrebna dodatna zaduživanja, a obezbeđeno je da prihodi i profitabilnost u narednim godinama nastave snažan rast.

- Od krupnijih poslova preostalo je da dovršimo izgradnju optičke infrastrukture, mada je to u najvećoj meri već obavljeno, i da investiramo u 5G mrežu koja će korisnicima, kako u biznisu tako i građanima, obezbediti najbrži internet - rekao je on.

Naveo je da će biti nastavljena ulaganja u sopstvenu produkciju najkvalitetnijih sadržaja, od najboljih filmova i serija preko dokumentarnih programa do nacionalnog sporta.

Lučić je istakao i da je Telekom ove godine istovremeno smanjio ukupne troškove poslovanja.

Objasnio je da je to napravljeno značajnoj meri zahvaljujući centralizaciji kompanijskih nabavki, u okviru ekskluzivne saradnje sa Vodafonom, najvećom evropskom kompanijom u oblasti telekomunikacija.

Autor: Tanjug