Klub brzo reagovao na nezadovljstvo navijača

Košarkaši Partizana izgubili su sinoć u Areni od Barselone u 3. kolu Evrolige. Nisu crno-beli uspeli da obraduju navijače u prvoj utakmici na domaćem terenu ove sezone, ali navijači ne gube veru da će na kraju sezone Partizan ostvariti veliki uspeh.

Ipak, ono što je iznerviralo navijače je problem sa ulaznicama. Naime, navijači su tokom i posle utakmice prijavili problem sa takozvanim duplim ulaznicama.

Crno-beli su hitno reagovali kako bi problem bio rešen u najkraćem roku:

Nakon što su na sinoćnoj utakmici uočene nove sistemske greške u izdavanju sezonskih i dnevnih karata, KK Partizan Mozzart Bet je hitno sazvao sastanak sa tiketing provajderima Efinity i Fancee.
Presekom stanja, utvrđene su greške izazvane nizom objektivnih okolnosti, ali i ljudskim faktorom prilikom manuelnog formiranja nove baze, što je bilo iznuđeno rešenje usled izostanka predaje starih podataka od strane starog tiketing partnera. U želji da unapredi poslovanje u oblasti tiketinga, osluškujući pritužbe na stari sistem, odnosno želje i potrebe navijača, Klub je ovog leta angažovao dva renomirana tiketing provajdera. Ipak, usled opisanih okolnosti, sistem je u početku rada pokazao određene manjkavosti koje po hitnom zahtevu kluba moraju biti otklonjene do naredne utakmice na domaćem terenu.
Prvi korak u rešavanju problema jeste da svi navijači koji su prijavili problem sa duplim sezonskim ili dnevnim kartama moraju biti kontaktirani od strane tiketing provajdera do četvrtka u 20 časova. Ukoliko navijači svoj problem sa ulaznicama do sada nisu prijavili, to mogu učiniti odmah putem brojeva telefona 061 318 0361 i 061 318 0360 danas do 20 časova i sutra od 09 do 20 časova. Pre poziva, molimo sve navijače da pripreme lične podatke i podatke o ulaznicama sa kojima imaju problem.
KK Partizan Mozzart Bet apeluje na strpljenje navijača i izvinjava se svima na neprijatnosti u ime Kluba i dve partnerske kuće koje za potrebe kluba obavljaju prodaju ulaznica. Sa druge strane, KK Partizan Mozzart Bet od tiketing partnera zahteva hitno rešenje nastalog problema. Klub izražava uverenje da će svi nedostatci biti otklonjeni do naredne utakmice koju crno-beli igraju na domaćem terenu.

Autor: redportal.rs

#Arena

#Barselona

#evroliga

#partizan

#saopstenje

#ulaznice