Ambiciozni reper YNG Martyr je prošle godine jedva uspeo da zadrži posao kao veb dizajner koji nije znao kako da dizajnira veb stranice.
- Radio sam od 9 do 5 i sam Bog zna koliko je užasno bilo. Mrzeo sam to - izjavio je reper u jednom intervjuu.
Kada bi bili suočeni sa time da će izgubiti posao, većina ljudi bi odlučilo da promeni posao ili da se vrati u školu, ali YNG Martyr nije kao većina ljudi. Reper je otišao na odmor, uzeo kredit od 15.000 $ i odmah potrošio celu sumu plaćajući Instagram naloge koji su bili fokusirani na mim postove, kako bi uključili njegovu pesmu Nike Ticks u svoje objave.
- Bio sam iscrpljen i umoran od posla. Nisam video drugačiji način da radim. Hvala Bogu i toj banci. Oni su me držali na zemlji - rekao je YNG Martyr
Zahvaljujući nizu široko rasprostranjenih mimova koji su u pozadini imali njegovu pesmu Nike Ticks, interesovanje za pesmu se povećalo. Pesma je zaradila više od 30 miliona pregleda na Spotify u poslednjih 14 meseci. Uspeh ovog singla obezbedio je ugovor sa muzičkom kućom, a zahvaljujući mimu pokrenuo je YNG marketing agenciju koja sarađuje sa kompanijom Empire i brendom Sony Orchard Umbrella.
IZVOR: YT / YNG Martyr
OPA: Sara završila na rukama ovog repera 🤭
DEVITO otkrio kada izlazi nova pesma 🎶
Autor: rollingstone.com / redportal.rs