Na stranici kompanije Tesla postavljen je oglas za "energy customer support specialist” ili, sudeći prema opisu posla – osoba koja će umesto Maska odgovarati trolovima.
Ova osoba će rešavati različite potrošačke probleme te u isto vreme pružati korisničku podršku. Specijalista će morati da odgovara na prigovore kupaca kroz odgovarajuće kanale te odgovaranje na eskalirane situacije na društvenim mrežama koje su usmerene direktoru koristeći kritičko razmišljanje.
Od potrebnih kvalifikacija i zahteva naveli su iskustvo rada u centru za pozive, mogućnost razmišljanja izvan kutije i stav timskog igrača. Iznos plate nije objavljen.
Mask je vrlo aktivan na Tviteru, dok je sama Tesla ima lošiju tehničku podršku, mnogi prigovori na tehničke kvarove usmereni su direktno prema njemu. Kako je kompanija prošle godine ugasila sektor za odnose s javnošću, sada traže nekog ko će ublažiti takve napade na Maska. Posao je moguće raditi od kuće, a radi se 8 sati dnevno.
Ilon Mask trenutno ima 42.6 miliona pratilaca na Tviteru i objavljuje bar 1 tvit dnevno o SpaceX, novim tehnologijama u Tesli ili se prepire sa neistomišljenicima.
3 sastojka u kremama koji „deluju“ dok spavate
Veza između datuma smrti NIKOLE TESLE I ILONA MASKA 😮
Ilon Mask traži savet kako i gde da donira novac 😮💵
Autor: redportal.rs