Ispostavilo se da je razlog dosta jednostavniji

Većina ljudi u auto-industriji smatra da je popularnost Tesla automobila bazirana na imidžu visokotehnološke opreme, kao i imidžu koji ima Ilon Mask, kao vlasnik kompanije koja ih proizvodi.

Međutim, rezultati nedavne ankete koju je sprovela firma za istraživanje javnog mnjenja Escalent, pokazuje potpuno drugačiju sliku.

- Zapravo, kada su u pitanju ispitanici koji su bili u procesu kupovine Tesla automobila, ili ga već poseduju, Ilon Mask je bio jedan od glavnih razloga zašto su se premišljali da li uopšte da kupuju auto - izjavio je Majk Dovorani, stručnjak iz firme Escalent.

Ispostavilo se da kupci ovih automobila prosto vole automobile, odnosno da su zadovoljni karakteristikama koje im Tesla vozila nude. Kada je u pitanju sam Mask, stvari su malo komplikovanije. Naime, iako se većina izrazila negativno o njemu, uglavnom zbog nekih stavova koje je izrazio preko svog profila na Tviteru, skoro svi smatraju da je njegov doprinos u stvaranju ovakvih automobila bio ključan.

Upravo zbog tog pozitivnog delovanja, većina ispitanika se složila da je to dovoljno da nadglasi spomenute negativne konotacije (ko bi rekao? 😊). Sama kompanija ima samo pozitivne ocene, budući da je u ovom trenutku i dalje jedina kompanija na svetu koja je u potpunosti posvećena proizvodnji električnih vozila.

Istraživanje je sprovedeno nad uzorkom od 1.000 ispitanika, a uključivala je ankete, fokus-grupe i intervjue sa ekspertima u auto-industriji, dok je sprovedena u periodu od 21. decembra prošle, do 19. februara ove godine. Da podsetimo, Tesla je prošle godine izbrojala prihod od preko 720 miliona dolara, čime je bila jedna od retkih koja je 2020. godinu - završila u plusu. I to kakvom.

Autor: redportal.rs