Ovaj slučaj ponovo je otvorio pitanje odgovornosti tehnoloških kompanija kada je reč o personalizovanim i stalno prisutnim digitalnim reklamama 🤔

Reklama prikazana na pametnom frižideru dovela je jednu devojku do psihijatrijske ustanove, nakon što je pogrešno protumačila poruku sa ekrana. 🗒️ Kompanija Samsung nedavno je pokrenula 24-časovne oglase na svojim premijum frižiderima, a jedan od banera nosio je poruku: "Žao nam je što smo te uznemirili, Carol", kao deo promocije viralne serije From Many. 🎬

Međutim, poruka je imala neočekivane posledice. 🤔 Devojka po imenu Kerol, koja boluje od šizofrenije, videla je reklamu i poverovala da je njen frižider hakovan, kao i da neko pokušava da joj pošalje ličnu poruku. 🗒️ Zbog specifične formulacije oglasa, ona je stekla utisak da je direktno posmatrana i ciljano kontaktirana. 😮

Ono što je usledilo bio je njen prvi ozbiljan psihički slom posle dve godine stabilnog stanja. 😔 Situacija je brzo eskalirala, Kerol je doživela psihozu praćenu snažnim napadom panike, zbog čega je hitno prevezena u bolnicu. 🚑

U zdravstvenoj ustanovi provela je nekoliko dana na psihijatrijskom odeljenju. 🚑 Ovaj slučaj ponovo je otvorio pitanje odgovornosti tehnoloških kompanija kada je reč o personalizovanim i stalno prisutnim digitalnim reklamama, kao i njihovom mogućem uticaju na mentalno zdravlje, posebno kod osetljivih grupa. 🤔☝️

Autor: redportal.rs