Kruzer Ikona mora (Icon of the Sea) dugačak je 365 metara. Ima 20 paluba i može da primi 7600 putnika. Plovilo se uputilo na sedmodnevno putovanje Karibima na kom će obilaziti ostrva. Izgrađen je u brodogradilištu u Turkuu u Finskoj, brod je registrovan na Bahamima. Izgradnja je koštala 2 milijarde dolara (1,6 milijardi funti). Ima i više od 40 restorana, barova i salona, kao i akva park sa sedam bazena i šest tobogana.
Ipak, bez obzira na impoznatnost ovog broda, ekolozi su utvrdili da će plovilo emitovati emitovati velike količine štetnog metana, jer ide na tečni naftni gas. Iako TNG sagoreva čistije od tradicionalnih brodskih goriva kao što je mazut, postoji rizik da neki deo procuri, uzrokujući curenje metana u atmosferu. Metan je mnogo štetniji od ugljen-dioksida. Procenjuje se da je emisija štetnih gasova već za čak 120%!
Metan u atmosferi zadržava 80 puta više toplote od ugljen-dioksida. Smanjenje ovih emisija smatra se ključnim za usporavanje globalnog zagrevanja. Ipak, Royal Caribbean Group, firma u čijem je vlasništvu ovaj brod, tvrdi da Ikona mora 24% energetski efikasnija nego što to zahteva Međunarodna pomorska organizacija za moderne brodove.
Krstarenja su jedan od najbrže rastućih sektora turizma. Mladi su posebno zainteresovani za ovaj tip odmora, tvrdi međunarodno udruženje Cruise Lines. Doprinos globalnoj ekonomiji je bio čak 75 milijardi dolara tokom 2021 godine!
U četvrtak je Lionel Mesi, koji trenutno igra za Inter iz Majamija učestvovao u ceremoniji imenovanja ovog broda. On je postavio fudbalsku loptu na specijalno napravljeno postolje, kako bi izazvao tradicionalno "srećno" razbijanje boce šampanjca o pramac broda.
Koncept JEZIKA LJUBAVI je LAŽ 🤔💕
GRUJIČIĆ: Sprovešće se KONTROLA PORODILIŠTA 👆🏼
Počeo NAJPOZNATIJI KARNEVAL 😍🎭
Autor: redportal.rs