Ono najzanimljivije je da potencijalni kvar ne oštećuje vozilo, već kućnu instalaciju. Naime, pri punjenju baterije može doći do pregrejavanja instalacije, topljenja utičnice, na kraju i požara.
Dobra vest jeste da za sada nema informacija o nesrećnim slučajevima, ali je zato Audi primio 615 prijava klijenata, što je na kraju i bio uzrok istrage, prenosi Telegraf.
U Audiju kažu da problem nije zabeležen kod korisnika koji koriste spori punjač na 110-voltnoj utičnici. Do pregrejavanja dolazi priključenjem na brži 220V/240V punjač, poznatiji kao Level 2 punjač. U kućama u kojima instalacije ne mogu da podnesu opterećenje može doći do problema zbog prevelikog zagrejavanja kabla. NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) izveštava da je u nekim slučajevima moguće da se rastopi kompletna utičnica.
Problem je navodno detektovan još 2021. godine, a nakon što je utvrđeno da nema greške na automobilima, Audi je na sve primerke stavio nalepnicu s upozorenjem za korisnike da provere kućne instalacije. Druga opcija je bila naknadno smanjivanje snage punjenja za do 50%. Opozivom će svi vlasnici dobiti nove kablove opremljene senzorom temperature, i to od drugog kvartala sledeće godine. Ukupan broj automobila koje je Audi bio primoran da opozove je 93.196.
Veliki šef OBRADOVAO učesnike PRAZNIČNIM VAŠAROM 🕹️👾🧸
Autor: Telegraf.rs