Ljudi su imali mnogo viĆĄe slobodnog vremena proĆĄle godine i veÄina je to provodila na svom telefonu.
Prema CleverTap-u, vreme provedeno na mobilnim telefonima je poraslo u svim generacijma, kod generacije Z je poraslo za 16 %, milenijalaca za 18 % i Äak 30 % kod bejbi bumera i generacije X.
Gde su ti ljudi provodili to vreme? CleverTap je objavio blog sa statistikama koriĆĄÄenja. Naravno Zum je bio jedan od glavnih uz Google Meet, ali aplikacija sa najviĆĄe skidanja je bila Tik Tok.
Tik Tok je skoÄio Äim je krenulo zatvaranje usled pandemije u SAD. Od aprila 2020. Tik Tok je skinut viĆĄe od 2 milijarde puta sa Apple Store i Google Play.
Aplikacija ima oko 65.9 miliona meseÄnih korisnika u SAD. Oko 37.3 je genracija Z ĆĄto pretiÄe Instagram koji ima 33.3 miliona.
Tik Tok je postao mesto broj 1 za brendiranje proizvoda koji su namenjeni generaciji Z.
Tik Tok Äe vrlo verovatno ostati broj 1 dugo i mnoge kompanije su napravili ili razmiĆĄljaju da naprave profil na toj mreĆŸi.
Nova pravila za putovanje na grÄka ostrva
NAJAVA: MoĆŸe li Ć vajcarska do novog iznenaÄenja? âœ
Autor: redportal.rs