Evropska unija (EU) dala je podsticaj prodaji Teslinim električnim vozila (EV) u regionu tako što je postavila carine na automobilima koje je ta kompanija proizvela u Kini, znatno ispod onih koje su nametnute konkurentskim proizvođačima iz pomenute azijske zemlje, objavio je danas Si-En-En.
Odluka je usledila dva meseca nakon što je EU povećala tarife na sve električne automobile uvezene iz Kine, a kao razlog se navode kineske državne subvencije koje su neopravdano davane domaćim proizvođačima električnih vozila na račun evropskih proizvođača.
Tesla, koja ima fabriku u blizini Berlina, ali mnoge automobile, koje proizvodi u Kini, izvozi u Evropu, zatražila je ranije od EU da preispita svoju stopu, prvobitno postavljenu na 20,8 odsto, prenosi Tanjug.
Predstavnici Evropske unije (EU) saopštili su juče da planiraju uvođenje carine od devet odsto na električna vozila (EV) kompanije Tesla koja su proizvedena u Kini.
Za Teslu je ovo relativno dobrodošla vest pošto će plaćati nižu carinu u odnosu na druge proizvođače automobila u Kini, prenosi Blumberg.
Predložene carine Evropske unije su malo revidirane u odnosu na prethodni predlog, tako da će se na automobile kineske firme Bi-Vaj-Di (BYD) ubuduće odnositi dodatna carina od 17 odsto, kompanija Gili će plaćati 19,3 odsto, a SAIC 36,3 odsto.
Ostali kineski proizvođači automobila plaćaće carine od 21,3 odsto, dok kompanije koje nisu sarađivale u istrazi EU o subvencijama, očekuje carina od 36,3 odsto.
Tesla povlači 1.8 miliona automobila, ovo je PROBLEM 😳
Autor: Tanjug