Automobil je bio ispravan 👆🏼

Vozilo kojim je upravljao Aleksandar Masalušić, a koje je sletelo sa puta u betonski propust, bilo je tehnički ispravno, utvrdilo je saobraćajno veštačenje. Upravo zbog toga postoji osnovana sumnja da je Masalušić odgovoran za svoju smrt, ali i smrt devojke Ane Radović koja je bila sa njim u vozilu na putu ka Beogradu.

Saobraćajna nesreća se dogodila 23. novembra, na magistralnom putu Čačak - Požega, kada je vozilo marke "audi SQ", kojim je upravljao Aleksandar Masalušić (37), koji je inače bio obezbeđenje Nebojše Stojkovića Stojketa, sletelo sa puta i upalo u betonski propust. Tada su, na licu mesta stradali vozač i Ana Radović (20), koja se nalazila na mestu suvozača, a nesreća je otkrivena tek 26. novembra, tri dana kasnije, kada su i pronađena njihova tela.

Automobil kojim je Masalušić upravljao je bio isrpavan, te ovo ne može biti uzrok tragedije.

Iz nalaza stalnog sudskog veštaka saobraćajne struke proizilazi da su, zbog obima deformacija na čeonoj strani vozila udarcem u betonski zid uništeni svi elementi kopčnog sistema, upravljač mehanizma i elektronike, pa da nije moguće utvrditi stanje ovih sistema u trenutku nezgode. Razmišljajući da se radi o vozilu novije izrade i da je njegovo stanje nadprosečno, te da su kao posledica sudara određivali bezbednosti sistema u vidu vazdušnih jastuka, sa velikom verovatnoćom se može tvrditi da silazak vozila van kolovoza nije posledica tehničke neispravnosti.

Spekulisalo se da je mogući uzrok saobraćajne nesreće to što je automobil imao letnje gume. Međutim, tužilaštvo je demantovalo i te pretpostavke.

Pregledom vozila od strane stalnog sudskog veštaka saobraćajne struke konstatovano je da su na vozilu bili zimski pneumatici, propisane dubine šare.

Sumnja se da je do nesreće došlo zbog neprilagođene brzine kojom je Masalušić upravljao na klizavom magistralnom putu punom tzv. lakat krivina.

Čekaju se dodatni podaci sudskog veštačenja koji bi pokazali kolikom se brzinom vozilo kretalo u trenutku nesreće. Prema rečima izvora Blica, potrebno je znatno više vremena za rekonstrukciju saobraćajne nesreće i veštačenje brzine kojom se vozilo kretalo.

Autor: blic.rs