U novom izdanju emisije Whatzuuuup imali smo priliku da čujemo intervju koji je Ilija uradio sa vlasnicom mejkap brenda Aura Milom Litvinjenko. Mila je tokom razgovora otkrila na koji način je ušla u svet proizvodnje šminke i da li će brend Aura prošitiri proizvodnju na proizvode koji nisu šminka ili farbe za kosu.
S obzirom da je veoma uspešna u svom poslu Mila je otkrila svoju "formulu" uspeha, a ona podrazumeva:
- Ljubav, upornost, posvećenost i strpljenje.
U svet šminke Mila je uplovila sasvim slučajno. Naime, radila je kao prevodilac na jednom sajmu koji joj je promenio pogled na mejkap. Na pomenutom sajmu bilo je potrebno da se od delova nekih proizvoda i ambalaže napravi novi proizvod, a tada se u njoj javila kreativna strana koja ju je odvukla u oblast kojom se danas bavi.
Aura je jedini mejkap brend koji se proizvodi u fabrici u Srbiji, a vlasnica ovog brenda otkrila je da je potrebno i do godinu dana kako bi se neki novi proizvod izbacio na tržište.
- Od 6 meseci do godinu dana treba da se proizvod proizvede i da se izbaci na tržište. Tu su razna ispitivanja... Ali kada se javi prava ideja sve ide veoma brzo - rekla je Mila i potom otkrila da se Aura neće širiti u druge sfere.
Takođe, Mila je kazala da je neke od mejkap proizvoda koje su domaće pevačice izbacivale tokom pandemije napravljene u njenoj fabrici.
Šta jedna Aura devojka treba da poseduje?
- Ličnost i harizmu, sve ostalo se da nadograditi sa znanjem, a šminka je tu da istakne. Ne vredi šminka ako nemate bogatu unutrašnjost, a to je znanje i obrazovanje!
Ceo intervju sa Milom Litvinjenko možete čuti u videu ispod:
IZVOR: YT / RED TV
KAKAV SPOJ: Saša Matić i Hurricane spremaju SPEKTAKL! 😎🧐
Kija napunila 32. godine: Evo gde proslavlja ROĐENDAN! 🎂
Sanja Vučić kaže: Krstiće se i ko neće 😅
Autor: redportal.rs