Ovo je objašnjenje zašto dođe trenutak kada ti muzika iz mladosti postaje jedina muzika koju vrtiš na telefonu 🎧📲

Istraživanja velikih baza podataka pokazuju da oko 33. godine života većina ljudi prestaje da prati trenutne hitove. 🧐 Ovaj fenomen ima i svoj naziv - "taste freeze" ili "zamrzavanje ukusa" i pridružuje se listi smešnih znakova starenja pored pojmova kao što su "mom jeans" i "dad bod". 😁

"Taste freeze" ne znači da 30-godišnjaci prestaju da slušaju muziku. 🎧☝️ Takođe, ne znači nužno da stariji ljudi počinju da slušaju samo radio-stanice sa starim hitovima. 📻 Podaci koje je prikupio muzički servis Spotify pokazuju da se muzički ukusi jednostavno razvijaju i diversifikuju. ☝️ Neki stariji slušaoci otkrivaju alternativnu muziku, klasičnu muziku, džez ili muziku sa drugih kontinenata. 🎧 Prate nove pesme pop zvezda iz svoje mladosti, poput U2, Lejdi Gage ili Rijane, ali retko prate mlađe izvođače. 🎶🙃

Fenomen "taste freeze" verovatno je postojao oduvek, ali striming servisi su ga dodatno pojačali. ☝️😁 Danas svi postajemo di-džejevi i pravimo plejliste koje delimo sa prijateljima iste starosne dobi i sličnih muzičkih ukusa. 🎶

Još jedan zanimljiv podatak je da prema Spotify-ju, postati roditelj "stari" vaše muzičke ukuse ekvivalentno četiri godine. 🤯🤯

Autor: redportal.rs