Trenutno otvorene pozicije u IT sektoru, računovodstvu i menadžmentu firme

BANJALUKA: Otvaranjem 2. lokacije u Bosni i Hercegovini, Telus International, prethodno prisutan u državi kao Competence Call Center (CCC), preduzima sledeći korak u procesu ekspanzije. Do kraja aprila 2021. godine tim od 100 radnika će zakoračiti u novo životno poglavlje u centru Banjaluke, preneo je portal Banjaluka.com.

Trenutno kompanija traži motivisane i angažovane članove tima sa dobrim poznavanjem nemačkog jezika da pružaju podršku korisnicima poznatog švajcarskog telekomunikacijskog provajdera Sunrise UPC.

Pored sposobnih i motivisanih ljudi za podršku kupcima, Telus International traži kreativne osobe spremne za nove izazove, koje žele da od samog početka učestvuju u oblikovanju budućnosti nove lokacije u Banjaluci. Trenutno su otvorene pozicije u IT sektoru, računovodstvu i menadžmentu firme.

Njihov HR Selver Hasanović je rekao:

Sretni smo što možemo ponuditi više od 100 novih radnih mesta u regionu. Kao globalno zastupljena kompanija, TELUS International pruža priliku za razvoj, kako na ličnom tako i na profesionalnom nivou, nagrađujući rad i trud svojih zaposlenika, što kreira okruženje u kojem se svi brinemo jedni za druge.

Kompanija je došla u Bosnu i Hercogovinu u oktobru 2018. godine otvarajući lokaciju u Sarajevu. Direktor kol-centra Hajner Vit (Heiner Witte) je saopštio:

Uspešno poslujemo u Bosni i Hercegovini i radujemo se ekspanziji unutar države. Nakon prve faze ekspanzije planiramo uduplirati veličinu tima u Banjaluci do kraja godine. Trenutno tražimo predane zaposlene koji će nas aktivno podržavati i pomoći u oblikovanju našeg rasta.

Svi zainteresovani mogu da se prijave u Telus International-u u Banjaluci putem sledeće imejl-adrese: jobs.banjaluka@telusinternational.com.

IZVOR: YT / TELUS International Europe

Autor: banjaluka.com