Obama i Tramp morali da se bore protiv mejnstrim medija, navodi Vesić 📺

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić rekao je danas da su digitalne političke kampanje postale pravilo i realnost, kao i da donose prednost političarima koji ih koriste, jer omogućavaju da se poruke prenesu većem broju ljudi u odnosu na klasične medije.

Vesić je istakao i da je, pored kampanja, nezaobilazan i direktan kontakt sa građanima, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Digitalne političke kampanje su postale realnost. Prva prava takva kampanja koja je uticala na rezultat izbora bila je kampanja Baraka Obame 2008. godine, a druga Donalda Trampa iz 2016. godine. I donela im je pobede.

Vesić je nedavno izdao udžbenik o digitalnom političkom marketingu.

On je ukazao da su i Obama i Tramp morali da se bore protiv mejnstrim medija, budući da nisu uz sebe imali glavne američke medijske kuće. 📺

Obama se borio protiv Hilari Klinton u stranci, a porodica Klinton koja vlada demokratama, je miljenik mejnstrim medija. Njemu je odlazak na društvene mreže bio način da preživi i pobedi jer je u klasičnim medijima bio autsajder.

IZVOR: X / @sicveO11

Autor: tanjug.rs